Hosteam | קידום אתרים SEO Lava Landing Page HTML Template

קידום אתרים SEO

אתר אינטרנט טומן בתוכו המון פוטנציאל סמוי אשר על מנת לייצא את מקסימום התפוקה על האתר להיות מקודם במנועי החיפוש ורק אחרי ניתן לראות תוצאות ואת היתרונות בהחזקת אתר אינטרנט לעסק. קידום אתרים מתבצע על ידי חברות קידום אתרים מקצועיות או יכול להתנהל על ידי בעל החברה עצמה עם קצת ידע בנושא אך עדיין לא בתפוקה שווה.

 

הכל על קידום אתרים

קידום אתרים יכול להתבצע במספר דרכים, קיום אורגני וקיום ממומן, אך קודם כל נבין מהו קידום וכיצד הוא משפיע על אתר האינטרנט שלנו.
במנועי החיפוש קיימים עשרות מיליוני אתרי אינטרנט ומאות אתרים אשר עוסקים באותו תחום תחרותי כמוך בשטח הגאוגרפי שלך, כאשר גולש מחפש מידע או מוצר או כל סוג שרות במנוע החיפוש, הוא מקווה למצוא כמה שיותר מהר אתר אשר יציג בשבילו את המידע הרלוונטי אותו הוא חיפש, לשם כך גוגל נערכה בהתאם ופיתחה אלגוריתם דירוג הקובע אילו אתרים יהיו מעל פני אתרי אינטרנט אחרים.
אלגוריתם זה נקבע על ידי מספר רב של פרמטרים, כאשר ישנם מספר פרמטרים אשר לא ידועים למקדמי אתרים שונים אך העיקריים ביניהם אשר ידועים לנו הינם; אופטימיזציית תוכן, הקפדה על אי הגזמה במילות מפתח והקשריות לנושא, מערך קישורים איכותי, קוד קריא, זמינות שרת, הקפדה על טיפוגרפיה ועוד.
כאשר מנועי החיפוש רואים כי אתר האינטרנט שלך עונה על פרמטרים אלו בצורה איכותית ומקצועית, ברגע האינדוקס (הקריאה של רובוטי החיפוש של מנועי החיפוש את אתרי האינטרנט) אתר האינטרנט שלכם עולה בדירוגו, או יורד בהתאם לרמה.
שיטת עבודה זו מאפשרת למנועי החיפוש לוודאות כי אכן אתרי האינטרנט אשר זכאים למקומות הראשונים במנועי החיפוש מספקים מידע רלוונטי לגולש.
 
קידום אתרים
 

קידום אורגני

קידום אתרים אורגני הינו סוג קידום הנעשה ידנית על ידי המקדם/החברה המקדמת וקידום זה כולל בניית מערך קישורים איכותי המקשר בין האתר שלך לדפים של אתרים אחרים, איכות ההחלפה משפיעה על הדירוג, אופטימיזציית מאמר הכוללת שדרוג ועריכה לשונית של התוכן לשפה יותר גבוהה להתניית מידע מוסף לגולש, הקשריות בין מילות המפתח לנושא הדף ועוד.
 

קידום ממומן

קידום ממומן הינו סוג של קידום גם כן אך נחשב לפחות שימושי מאחר וזהו סוג קידום בו בעל האתר רוכש מקום פרסומי במנוע החיפוש לפרסם מודעה פרסומית על עצמו ומשלם סכום כספי כלשהו עבור כל הקלקה על המודעה.
ככל שהתחרות מתחזקת כך גם מחיר על כל הקלקה על המודעה עולה בהתאם.
 

רשתות חברתיות

פרסום וקידום דרך רשתות חברתיות פותח דלתות חדשות ויחד איתן קהל יעד וחשיפה מרובה יותר, פתיחת דף בפייסבוק כיום ופרסום השרות או המוצרים על גביו יחד עם כפתור LIKE וקישור לאתר הבית שלך מהווה חלק מרכזי בפרסום העסק, לא סתם לאחרונה כפתור ה LIKE  בפייסבוק וכפתור ה TWEET בטוויטר נהפכו לאינדיקציות לדירוג במנועי החיפוש.